phone
صفحه اصلی / وبلاگ / 8 ایده برای پرده مدرن برتر سال 2023

8 ایده برای پرده مدرن برتر سال 2023

SEO WS
1 سال پیش
مدت زمان مطالعه : چهار دقیقه

امروزه پیشرفتی که در تکنولوژی و کسب و کار وجود دارد باعث شده تا انسان‌ها بیشتر زمان خود را صرف کسب درآمد کنند و مقدار زمان کمتری را به تفریح بگذرانند به همین دلیل است که وجود پنجره در خانه‌‌ها بسیار مهم بوده زیرا فضا را تغییر می‌دهند. پنجره‌‌ها باعث ورود و خروج هوای تازه و نور خورشید به داخل منازل و اتاق‌ها می‌شوند و همچنین تغییر بسزایی در روح و جسم افراد ایجاد می‌کنند. البته ناگفته نماند که گاهی اوقات نور مستقیم خورشید در خانه ممکن است آزار دهنده باشد؛ حال در این زمان پرده‌ها به کمک خواهند آمد. برای همین در ادامه این مطلب به 8 ایده پرده مدرن سال 2023 خواهیم پرداخت که علاوه بر کنترل و تنظیم نور ورودی به خانه و فضای مورد نظر شما، آن را زیباتر خواهد کرد.

 

محبوب ترین ایده ها برای پرده 2023

محبوب ترین ایده ها برای پرده 2023

برای آنکه شما به راحتی بتوانید در سال 2023  برای خریده پرده‌هایتان ایده داشته باشید می‌توانید در این مقاله آموزنده و مفید با ما همراه باشید تا الهام بخش شما باشد.

بهترین رنگ و سایه پرده 2023

قبل از آنکه به سراغ طرح‌ها، ایده‌ها و ترند‌های پرده برویم اجازه دهید اول محبوب ترین رنگ‌ها در میان پرده‌ مدرن 2023 را به شما معرفی کنیم که عمدتا حول رنگ‌های خاکی و سایه‌های تیره می‌چرخد. این دو رنگ از ترند‌های اصلی رنگ امسال هستند که البته درون پالت‌های رنگ پرده نیز قرار دارند. همچنین یکسری از شیک ترین رنگ‌ها در میان پرده‌های مدرن 2023 شامل رنگ‌های خنثی، آبی خاکستری، زرد، خردلی تیره و رنگ رز تیره می‌باشد.

بهترین رنگ و سایه پرده 2023

پرده‌های شفاف و تک رنگ 2023

امروزه پرده‌های شفاف و از جنس حریر بسیار شیک و جذاب بوده و در مقایسه با سایر مدل های پرده مانند پرده زبرا و یا پرده شید بسیار مقرون به صرفه تر و عملکرد بهتری دارند. یکی دیگر از دلایلی که باعث انتخاب این پرده‌ها می‌شود این است که می‌توانید به راحتی آن‌ها را با دیگر مدل‌های پرده و یا لوازم جانبی ست کنید.

پرده‌های شفاف و تک رنگ 2023

پرده بلک اوت ترند پرده 2023

یکی از پرده‌های محبوب و ترند سال 2023 برای پوشاندن پنجره و جلوگیری از عبور نور خورشید پرده بلک اوت می‌باشد که نه تنها بسیار شگفت انگیز بوده بلکه دارای یکسری از مزایا هستند که علاوه بر مقاومت شدید در برابر ورود نور به داخل، می‌توانند این مقدار مقاومت را نیز کاهش دهند.

این پرده‌ها به دلیل مواد و بافت ضخیم و متراکمی که دارند بهترین عملکرد را برای جلوگیری از ورود ناخواسته نور خورشید به داخل و در عین حال حفظ حریم خصوصی به همراه دارند. پرده بلک اوت برای جلوگیری از صدا و نویز‌های بیرونی و همچنین کاهش انرژی، جز عایق‌های خوب بشمار می‌رود.

پرده کتان ایده مناسب سال 2023

پرده‌هایی از جنس کتان احتمالا یکی از جدیدترین ترند‌ها در میان اکثر پرده‌های مدرن مانند پرده پلیسه ، پانچی ، چاپی و … می‌باشند که به راحتی با زیبایی، دوام و سازگاری خیره کننده با محیط زیست، مردم را مجذوب خود می‌کند.

پرده کتان ایده مناسب سال 2023

از ویژگی های جذاب و ایده برای پرده مدرن  می‌توان به انتقال حس آرامش ، آرام و روان بنظر رسیدن آن اشاره کرد که دلیل آن عمدتا جنس نیمه شفاف و سبک آن‌هاست. همچنین این پرده‌ها کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و نشان دهنده این می‌باشند که می‌توانند در سال 2023 از محبوب ترین ایده‌های پرده مهد کودک و یا پرده اتاق خواب کودک به شمار آیند.

طرح پرده، مد روز سال 2023 (چاپ برگ اسکاندی)

کمی پیش تر در مورد برخی از محبو‌ب‌ترین جنس و رنگ‌های پرده صحبت کرده‌ایم حال اجازه دهید به سراغ شیک‌ترین پرده‌های موجود در میان پرده‌های مدرن 2023 برویم. اولین طرح اصلی پرده چاپی سال 2023، برگ اسکاندی می‌باشد که بسیار زیبا بنظر می‌رسد. ولی ممکن است با هر رنگ و طراحی دکوراسیونی تطابق نداشته باشد.

پرده مدرن 2023 با طرح برگ اسکاندی

چاپ طرح‌های گل و گیاه ایده برای پرده مدرن

در واقع امسال طیف گسترده ای از پرده‌های چاپی و طرحدار را با طرح گل و گیاه مشاهده خواهید کرد که معمولا الگوی آن‌ها گل‌های مدرن، ظریف و با رنگ‌های پاستیلی ملایم می‌باشد.

طرح‌ اشکال و خطوط انتزاعی در پرده لوکس 2023

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که تمایلی به چاپ طرح گل و گیاه برروی پرده‌های خود ندارند، به احتمال زیاد به سمت طراحی پرده های مدرن با اشکال و خطوط انتزاعی جذب خواهید شد که کاملا مجلل و خیره کننده به نظر می رسند. این مدل از طرح‌ها در اشکال، رنگ‌ها و طرح‌‌های بسیار متنوعی و مطابق با هر سلیقه‌ای تولید و به بازار عرضه می‌گردند.

 پرده 2023 با طرح هندسی

انتخاب پرده‌های محبوب و لایه بندی شده

لایه لایه کردن پرده‌ها یکی از روش‌های شگفت انگیز برای تزئين پنجره و همچنین جلوگیری و کنترل نور خورشید به داخل می‌باشد. بطور کلی ایده وروش‌های زیادی برای لایه بندی کردن پرده‌ها در سال 2023 وجود دارد برای مثال استفاده از پرده‌های شفاف با پرده شید و یا بلک اوت.

سخن آخر

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال مد و مدرن کردن منزل و یا محل کار خود می‌باشید با مطالع مطلب فوق می‌توانید به ایده‌های مدرن و به روز پرده در سال 2023 و یا سال 1401- 1402 بپردازید و به راحتی دکوراسیون و محیط مورد نظر خود را شیک و به روز نمایید.

 

SEO WS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را بنویسید
ایمیل معتبری وارد کنید
با تشکر دیدگاه شما ثبت شد و بعد از تایید به صورت عمومی نمایش داده می شود.

دیدگاه ثبت شده ( 0)

دیدگاهی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید