phone
صفحه اصلی / وبلاگ / 10 سوالی که قبل از خرید پرده زبرا باید بپرسید!!

10 سوالی که قبل از خرید پرده زبرا باید بپرسید!!

SEO WS
1 سال پیش
مدت زمان مطالعه : چهار دقیقه

پرده‌ و پوشاننده پنجره‌‌ها دارای انواع مختلفی هستند بنابراین انتخاب پرده‌ای که مناسب پنجره و محیط موردنظرتان باشد بسیار دشوار است. پرده‌های زبرا امروزه دارای محبوبیت و طرفداران زیادی هستند. این پرده‌ها علاوه‌بر جذابیت بصری که دارند بسیار در کنترل سایه و میزان نوردهی پیشرفته بوده و حریم شخصی را به طور کامل حفظ می‌کنند. برای آنکه بتوانید در هنگام خرید پرده زبرا عملکرد، ایمنی و دوام آن‌ها را بسنجید و مناسب با پنجره خود انتخاب کنید بهتر است راهنمای خرید پرده زبرا مطالعه نمایید تا با سوالاتی که در ادامه به آن‌ها پاسخ خواهیم داد آشنا باشید.

  پرده زبرا مدرن

 

1-چرا پرده‌های زبرا محبوب هستند؟ |راهنمای خرید پرده زبرا

پرده‌های زبرا به دلیل ظرافت و کارایی که دارند بسیار محبوب هستند. در صورتی که دکوراسیون و لوازم استفاده شده در اتاق یا محیط مورد نظر شما بسیار ساده و مینیمال است می‌توانید از یک روش خلاقانه به کمک پرده‌های زبرا برای افزودن زیبایی و پیچیدگی استفاده کنید.
از نظر عملکرد، پرده‌های زبرا روشی جدید و نوآورانه برای پنجره‌ها هستند. عملکرد آن‌ها به اینگونه است وقتی زنجیر پرده به سمت پایین کشیده می‌شود،در ابتدا نوارهای شفاف پارچه پرده اجازه می‌دهند که علاوه بر حفظ حریم خصوصی، نور به راحتی وارد محیط شود واز آن عبور کند. بنابراین بدون قربانی کردن نور طبیعی، حریم خصوصی را به دست خواهید آورد. این پرده‌ها کنترل کاملی بر حریم خصوصی و روشنایی به شما می‌دهند زیرا هنگامی که نوارهای تیره و ضخیم پرده روی هم قرار می‌گیرند، از ورود کامل نور به داخل محیط جلوگیری می‌کنند و به شما یک اتاق کاملا خصوصی می‌دهد.

2- آیا پرده‌های زبرا برای حفظ حریم خصوصی مناسب هستند؟

پرده‌ زبرا پذیرایی یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ حریم خصوصی هستند زیرا در اکثر پرده‌ها به دست آوردن حریم خصوصی به معنای کشیدن پرده‌ها و قربانی کردن دید بیرونی شماست ولی پرده‌های زبرا می‌توانند در طول روز حریم شخصیتان را حفظ کنند بدون آنکه دید شما به بیرون از محیط را محدود نمایند.

3-آیا پرده زبرا محافظ مناسبی در برابر اشعه ماوراء بنفش است؟

همانطور که می‌دانید اشعه ماوراء بنفش نور خورشید به مبلمان، فرش، آثار هنری و سایر دکوراسیون داخلی آسیب رسانده و باعث محو شدن و تغییر رنگ آن‌ها می‌شود بنابراین، هنگام خرید پرده پنجره، مهم است که بدانید آیا این پرده از اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند یا خیر. خوشبختانه، در صورت استفاده از نوار‌های شفاف و روشن پرده زبرا علاوه بر وظیفه اصلی که حفظ حریم خصوصی و کنترل نور وارد شده به داخل است از فضای داخلی و لوازم موجود در آن در برابر اشعه‌های مضر چون فرابنفش (UV) تا 99 درصد محافظت می‌کنند.

پرده زبرا رنگی

4- آیا پرده زبرا وسیله مناسبی برای عایق است؟

از پرده‌های زبرا به عنوان عایق حرارتی نیز می‌توان استفاده نمود زیرا این پرده‌ها مانع مناسبی برای انتقال گرما از داخل محیط به خارج هستند در نتیجه باعث گرم ماندن فضای مورد نظر و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند.

5- از پرده زبرا می‌توان در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب استفاده کرد؟

این مدل از پرده مدرن اتاق خواب به دلیل قابلیت‌هایی که دارد و در قسمت بالا به آن‌ها اشاره شد بسیار مناسب اتاق خواب، اتاق نشیمن و سبک‌های مدرن و مینیمال می‌باشند شما به راحتی می توانید این پرده‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف مناسب محیط موردنظرتان در سایت پردکور سفارش دهید تا فضا را برایتان پرانرژی کند.
همچنین افرادی هستند که خواستار اتاق خوابی تاریک حتی در طول روز هستند این افراد با نصب پرده زبرا درون اتاق خوابشان و تنظیم آن برروی نوار‌های تیره و ضخیم می‌توانند اتاقی مناسب و تاریک داشته باشند.

پرده گورخری

6-پرده زبرا برای پنجره‌های بزرگ مناسب است؟

در راهنمای خرید پرده زبرا، این مدل پرده برای پنجره‌های بزرگ بسیار ایده‌آل است زیرا پنجره‌هایی با این سایز به طور اختصاصی برای اتصال به محیط بیرون و ورود بیشتر نور طبیعی خورشید به داخل خانه طراحی شده‌اند، بنابراین پرده های زبرا مناسب ترین طرح برای این پنجره‌ها هستند.
همچنین در هنگام نیاز به باز کردن پنجره‌های بزرگ، متوجه خواهید شد که پرده‌های زبرا گزینه بسیار مناسبی در این مورد هستند. دو لایه بودن پرده‌های زبرا به طور قابل توجهی مستحکم بوده و آنها را قادر می‌سازد تا در برابر بادهای قابل توجه پنجره‌های بزرگ مقاومت کنند.

7-آیا می توان پرده‌‌های زبرا را به صورت سفارشی تهیه کرد؟

این مدل از پرده‌ پذیرایی یا اتاق خواب را می‌توان از نظر سبک، رنگ، طرح، و اندازه‌های مختلف با توجه به سایز پنجره سفارش داد.
نکته قابل توجه این است که شما حتی می‌توانید این پرده‌ها را در نوع برقی که به راحتی و بدون کمک گرفتن از دست، با کمک ریموت از راه دور باز و بسته می‌شوند سفارش دهید

8- آیا پرده‌های زبرا ایمن هستند؟

این مدل از پرده‌ها جزو ایمن ترین پرده‌ها می‌باشند زیرا می‌توان آن‌ها را برقی یا هوشمند کرد و زنجیر و نخ‌های آویزان شده از آن را در حالت دستی و معمولی حذف نمود. حذف نخ و زنجیر متصل به پرده زبرا در خانه‌ها، مهدکودک و یا کلاس های درسی که دارای کودکان کم سن و سال هستند بسیار کارآمد است.

پرده زبرا اتاق خواب

9-دوام این پرده‌ها چه مقدار است؟

پرده‌های زبرا اغلب از 100% پلی استر ساخته می شوند. این ماده با کیفیت بالا، از پرده‌ها در برابر سایش و پارگی محافظت و همچنین تضمین می‌کند که پرده های گورخری شما برای مدت طولانی دوام آورند. این پرده‌ها حتی اگر از پلی استر ساخته نشده باشند ولی بسیار خوش ساخت باشند برای مدت بسیار طولانی دوام خواهند آورد.
در هنگام خرید پرده قطعاً نمی‌خواهید به سراغ گزینه‌هایی بروید که در چند سال آینده نیاز به تعویض خواهد داشت. پرده‌ها معمولاً حدود هفت سال دوام می‌آورند، اما با مراقبت خوب، هرنوع پرده‌ای اعم از پرده پلیسه، پرده پانچی ، پرده زبرا و … می‌توانند چندین دهه دوام بیاورند.

10- به چه میزان نگهداری نیاز دارند؟ |راهنمای خرید پرده زبرا

نگهداری از آنها آسان بوده زیرا تمیز کردن آن‌ها کار زیاد دشواری نمی‌باشد.
اغلب اوقات، گردگیری ساده تمام نظافتی است که این مدل از پرده‌ها نیاز دارند. در مواقع گردگیری کافیست تا با استفاده از یک برس نرم گرد و خاک نشسته برروی پرده را بروبید و یا با کمک گرفتن از یک دستمال مرطوب آن‌ها را تمیز کنید.
اگر لکه‌ای نیز برروی پرده وجود داشته باشد، می‌توانید با استفاده از صابون یا مواد شوینده ملایم آنها را تمیز کنید.

پرده زبرا پذیرایی

سخن نهایی

پرده‌های زبرا (Zebra) مدل و نوع محبوبی از پرده‌ها برای پنجره هستند که نوارهای پارچه‌ای تیره و ضخیم با نوارهای پارچه‌ای شفاف ترکیب می‌کنند که این عمل سبب ایجاد طرحی راه راه شبیه به بدن گورخر می‌شود.

SEO WS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را بنویسید
ایمیل معتبری وارد کنید
با تشکر دیدگاه شما ثبت شد و بعد از تایید به صورت عمومی نمایش داده می شود.

دیدگاه ثبت شده ( 0)

دیدگاهی ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید